Ons clubgebouw met de wielerbaan is op 2 oktober 1982 geopend door de toenmalige burgemeester van Dordrecht, de heer J. van Zuuren. Het ligt in het schitterende natuurgebied van de Dordtse Biesbosch en de wielerbaan grenst aan de oever van de Merwede.

Telefoon: 078 - 616 43 03

Voor deze tijd was het behelpen voor de fietsers. Toen de vereniging nog geen eigen onderkomen had, werd er verzameld en omgekleed in café Smits op de hoek Straatweg-Glazenstraat. Met de aanleg van de Kiltunnel moest dit café verdwijnen en zat de fietsclub zonder onderdak. Noodgedwongen werd er regelmatig buiten omgekleed totdat overleg met de gemeente ertoe leidde dat in 1981 gestart kon worden met de bouw van een eigen clubgebouw en een prachtige wielerbaan.